futós OrsiT gyógytornász, terepfutó....és jógás!:-)

Gondolnád mindezt egy gyógytornászról? Gyere el az óráira, és kérdezd meg bátran, hogy miért jógázik hetente többször rendszeresen, hogy miért képez egységet a jóga a futással vagy más állóképességi edzésekkel, és hogy tudatosság nélkül vajon ő milyen messzire jutna...
és főleg: hogy te milyen messzire juthatsz rendszeres és tudatos alapozással!
Gerincátmozgató jóga órái ötvözik az edzések és a jógaászanák elemeit. Nehézségi fokozatot az órán belül is választhatsz: van könnyítés, ha túl sok, van kihívás, ha túl kevés lenne. Az aktuális óra fokozata nem csak az egyéni, hanem az összteljesítményt is figyelembe veszi. Az órák igénybe veszik az állóképességedet, megdolgoztatják az izmaidat. A mozdulatok változatosak, a kivitelezésük rendkívül pontosan követhető. Ha kiadós edzést szeretnél, ahol bátran rábízhatod magadat úgy a tanárra, hogy közben minden esélyed megvan arra is, hogy magadra is figyelj, de közben pontosan és fókuszáltan tudj dolgozni, akkor itt a helyed! 

Javasolt:
- kisebb egészségügyi problémák
- kisebb/nagyobb túlsúly, de nem mozgáshiányos, hanem csak mozgásszegény életmód esetén
- erősítés, nyújtás, állóképesség növelés alapgyakorlatok, kevésbé technikás jógapózok által