A gerincedzés elemeit ötvözi a hagyományos jógapózokkal.
Egy órán belül a gyakorlatok párszor ismétlődnek csak, a kombinációkból pedig gyakorlatsorok épülnek fel, amelyek többszöri gyakorlás, megtanulás esetén idővel folyamatos, dinamikus mozgássá alakulnak.

Fizikailag megdolgoztató edzésről van szó, amely a hétköznapi ülőmunka következtében elhanyagolt, eltunyult, meggyengült izmokat erősíti, a befeszült, megrövidült izmokat nyújtja. Az izomzat újjáépítése, regenerálása által stabil, rugalmas gerincet nyerhetsz, és ha folyamatosan gyakorolsz, akkor végleg elköszönhetsz a feszültségektől és a hátfájástól.

Az óra nehézségi foka eltérő lehet a résztvevők összetételének és igényeinek megfelelően. Ha eleinte vagy átmenetileg szeretnéd kímélni magadat, könnyítő variációkat kaphatsz, ha erőteljesebb edzést szeretnél, és némi változatosságot – mindkét esetben beszélj nyugodtan a tanároddal óra előtt.

JAVASOLJUK:
KEZDŐ,
Kisebb egészségügyi problémák – állóképességet fejleszt
Hát, derék időszakos túlterheltsége – biztonságosan mozgatjuk át
Térdfájdalom, más ízületi panaszok esetén – ezeket nem terheljük feleslegesen
Kisebb túlsúly,
Elhanyagolt izomzat,
Gyenge állóképesség esetén